Data: | 2013 kovo 6 d. |
Mokykla: | Kauno KTU Vaižganto progimnazija |
Dalyvių skaičius: | 17 |
Amžius: | 8 – 9 m. 4 – 5 kl. moksleiviai |
Kuratoriai: | Goda Juškevičiūtė, Rasa Makaraitytė, Dalia Puidžiūtė, Monika Kinderytė, Edgaras Janutauskas, Aivaras Kubilius, Santa Simonavičiūtė |
Pirmame užsiėmimų etape vaikai supažindinami su nagrinėjamos vietovės struktūra, istorija, jos svarba, parodomi panašių vietovių pavyzdžiai. Sekančiame darbų etape vaikai suskirstomi grupėmis ir paprašomi įsivaizduoti, kaip galėtų pagerinti esamą vietovę. Asistentų pagelba, visi pasiūlymai eskizuojami, ant atspausdintos vietovės situacijos rengiamas maketas. Proceso metu vaikai skatinami bendradarbiauti, eksperimentuoti, daryti kompromisus, tausoti aplinką, atsižvelgti į vietovės poreikius. Gauti rezultatai pristatomi visuomenei, kaip vietovės alternatyvūs sprendimo būdai.